σκεψη φιλτραρισμενη απο μανιφεστα

Δημοσιεύω την απάντηση – σχολιασμό που καταφέρεται λογικά στις δόλιες αριστερούλικες ιδεοληπτικές αναλύσεις των συντελεστών. 

Απίστευτες ανοησίες και ένα κάρο ατεκμηρίωτες απόψεις γύρω από ένα ιερό ιστορικό γεγονός. Τελικά τίποτε δεν είναι ασφαλές στην σημερινή εποχή της δήθεν πολιτικής ορθότητας, της δημοκρατίας και του ελεύθερου λόγου. Εύγε σας τα καταφέρατε πάλι να αποδείξετε ότι η Αριστοκρατία και οι …πλούσιοι είναι η αιτία του κακού και όλοι οι μη έχοντες και μη κατέχοντες, η “πλέμπα” όπως χαριτωμένα είπατε είναι τελικά ο καταλύτης κάθε κοινωνίας, αυτό που υποκινεί και προάγει κάθε θετική αλλαγή ενώ ΟΛΟΙ οι άλλοι είναι για τα …μπάζα.

Καταφέρατε λοιπόν ακόμα και τον Εχετλαίο να τον κάνετε υπαρκτό πρόσωπο, προφανώς η ιστορική σας πηγή σας έστειλε SMS με την φωτογραφία του που βγάζει όλες τις αρχαίες σύγχρονες και μη πηγές …ψεύτες, ότι πρόκειται για δημιούργημα της φαντασίας, στόμα με στόμα, των πολεμιστών που πήραν θάρρος βλέποντάς το όραμα αυτό να κατασφάζει τους βάρβαρους. Και ναι, μην ντρέπεστε να το πείτε βάρβαροι ήταν οι Πέρσες και οι Μήδοι άσχετα αν μυθολογικά κατάγονται από ελληνική φύτρα. Και κανένας λόγος για τον Ιππία; Μα φυσικά αυτός δεν ήταν αντιδημοκράτης και συμμάχησε με τους Πέρσες όταν είδε ότι δεν τον παίρνει πια στην Αθήνα και την …κοπάνησε πρός Ανατολή μεριά.

Αλλά ξεχάσατε να πείτε ότι ο Δάτης παρασύρθηκε από τον Ιππία ο οποίος δεν ήταν προδότης και έπεισε τον Πέρση αρχιστράτηγο να αποβιβαστεί στην πεδιάδα του Μαραθώνα, μόνο και μόνο για να διαπιστώσει ότι ΔΕΝ μπορεί εκεί να χρησιμοποιήσει το ιππικό τους. Και για ποιό ιππικό μιλάμε ρε ειδικοί αναλυτές: Αφού μόλις αποβιβάστηκε μέρος του ιππικού και είδαν ότι το έδαφος δεν προσφέρεται έβαλαν πάλι τα άλογα πίσω στα ιππαγωγά πλοία όπως ονομάζονται και όχι μεταγωγικά, άσχετε κύριε Λεκάκη. Και εκείνη την στιγμή περίμενε ο Μιλτιάδης, ώστε να εξασφαλίσει ότι οι Πέρσες ΔΕΝ θα χρησιμοποιούσαν το ιππικό τους διότι ιππικό εναντίον πεζών δεν νοείται θα εσφαγιάζοντο οι Αθηναίοι.

Και ξεχάσατε να πείτε για το σχέδιο ότι τα τελευταία μέτρα oι Έλληνες τα κάλυψαν τρέχοντας ώστε να βρεθούν έξω από το βεληνεκές των επιλεκτων τοξοτών των Περσών. Και δεν ήταν 20.000 αλλά περίπου 10.000 Αθηναίοι καθώς η κάθε μία από τις 10 φυλές των Αθηνών (γι’ αυτό και το σωστό είναι Αθήναι και ΟΧΙ Αθήνα) είχε υποχρεώση να προσφέρει 1.000 πολεμιστές. Είναι σωστό ότι πολλοί οπλίτες είχαν και τον δούλο τους μαζί αλλά αυτοί πολεμούσαν δίπλα-δίπλα, καθώς οι δούλοι είχαν καθαρώς βοηθητικό ρόλο. Βέβαια μέσα στην μάχη πολλοί δούλοι διακρίθηκαν για την γενναιότητά τους και μάλιστα σε αρκετούς από αυτούς δόθηκε η ελευθερία τους ως αναγνώριση της ανδρείας τους και της προσφοράς τους στην τελική νίκη. Δεν αναφέρθηκε επίσης ότι οι πτέρυγες είχαν 8 σειρές βάθος και το κέντρο 4. Επίσης η παράταξη της μάχης ήταν κάθετα προς την θάλασσα και όχι παράλληλα όπως αφήνετε να εννοηθεί. Δηλαδή, οι Πέρσες πολέμησαν με την πλάτη στην θάλασσα όπου και είχαν βγάλει τα πλοία τους, ώστε να νιώθουν ασφαλείς στα νώτα αλλά και για να προστατεύουν ταυτόχρονα τα πλοια και το στρατόπεδό τους.

Ακόμη, έχεις άγνοια του χώρου: Το Αγριλίκι βρίσκεται νότια (δεξιά) από το σημείο της μάχης και είναι 558 μ. ύψος. Πιό πάνω (βορειοδυτικά) βρίσκεται το Κοτρώνι (240 μ.) και σχεδόν πίσω από την παράταξη των Ελλήνων δηλ. περίπου βόρεια βρίσκεται το Σταυροκοράκι (310 μ.). Το χωριό δε του Μαραθώνα είναι ανάμεσα στα δύο υψώματα Κοτρώνι και Σταυροκοράκι. Καμμία σχέση δηλ. με τα ευτράπελα που ακούσαμε. Ούτε για τον ναό του Ηρακλέους μας είπατε και τον ρόλο που έπαιξε στην εκλογή του σημείου για τους Έλληνες. Μετά την περικύκλωση του κέντρου των περσών τα πλοία που ήσαν ακριβώς από πίσω στην παραλία αφού παρέλαβαν όπως-όπως όσους επέζησαν από τα δύο περσικά άκρα έφυγαν προς την κυρίως παράταξη του περσικού στόλου που βρισκόταν 2-3 χλμ μακριά, στο πευκοδάσος στο πάνω τμήμα του όρμου του Σχοινιά δηλαδή στο δεξιό τμήμα της χερσονήσου της Κυνοσούρας.

Αφού έγινε προφανές ότι η μάχη εξελίχθηκε σε πλήρη διάλυση της παράταξης των Περσών άρχισε η σφαγή. Γιατί δεν υπάρχει τίποτα ηρωικό σε αυτό; Ποιοί είναι αυτοί που έκαναν εισβολή και ποιοί είστε εσείς που θα κρίνετε την αντίδραση των Ελληνων που υπερασπίζονταν την πατρίδα τους, την γή των πατέρων τους. Τελικά η καταδιώξη μετά την άτακτη υποχώρηση των Περσών έγινε προς το σημερινό πευκοδάσος του Σχοινιά όπου και εκεί η μάχη εξελίχθηκε σε σφαγή καθώς μέσα στο πευκοδάσος η μάχη σώμα προς σώμα των κατά πολύ καλύτερα οπλισμένων και γυμνασμένων Ελλήνων ΔΕΝ ευνοούσε τους Πέρσες. Μάλιστα το δάσος περικλείεται από βαθύ βάλτο όπου πολλοί Πέρσες πνίγηκαν ή κατεσφάγησαν. Επίσης όταν μιλάτε για βάλτο, ο βάλτος είναι πάντα υγρός· δεν υπάρχει ξερός βάλτος. Τα άλογα δεν μπορούν να καλπάσουν στον βάλτο αλλά μπορούν αν ο βάλτος ήταν ξεραμένος. Αλλά δεν ήταν και οι Αθηναίοι το εκμεταλλεύτηκαν αυτό, ήταν μέρος της τακτικής τους καθώς γνώριζαν ότι το περσικό ιππικό δεν θα μπορούσε να αναπτυχθεί μέσα στον βάλτο. Άρα το πώς συμμετείχε ιππικό στην μάχη την στιγμή που κανείς δεν το αναφέρει και επιπλέον ήταν ένα από τα κύρια σημεία της ελληνικής στρατηγικής, μόνον εσείς το γνωρίζετε.

Τέλος μόνο γέλιο και μάλιστα άφθονο προκαλεί η αναφορά σας για τον Αισχύλο ως τον Spielberg της εποχής. Στην αρχαία εποχή οι Αθηναίοι ήταν πρώτα οπλίτες και μετά πολίτες. Και φυσικά ξεχάσατε να πείτε ότι πριν τον θάνατό του ο Αισχύλος όταν ρωτήθηκε τι θέλει να αναγραφεί στην επιτύμβια στήλη του, απάντησε: “Μαραθωνομάχος”. Αλλά πού να καταλάβετε εσείς και το φτωχό μυαλό σας το μεγαλείο της ψυχής των προγόνων μας της αρχαίας Ελλάδος.

Ο καθένας λοιπόν μπορεί να παίρνει ένα μικρόφωνο και να παριστάνει τον …δημοσιοκάφρο. Όπως και ο κάθε νεόκοπος αυτοπροσδιοριζόμενος “Ιστορικός” μπορεί να βυσσοδομεί πάνω στο ανήμπορο να αντιδράσει σώμα της πολύπαθης ελληνικής Ιστορίας. Άντεξα και άκουσα όλη την εκπομπή μέχρι τέλους μόνο και μόνο για να δω ως πού μπορεί να φτάσει η προπέτεια αυτών των δύο τύπων που παριστάνουν ο ένας τον δημοσιογράφο και ο άλλος τον ερευνητή.

Εξηγήστε μας κύριε από την Αυστραλία πώς γίνεται να έχετε γεννηθεί σε μιά αγγλόφωνη χώρα και μάλιστα να έχετε πάει εκεί σχολείο (όπου μάθατε σωστά για την μάχη του Μαραθώνα, ενώ εμείς εδώ οι φουκαράδες οι Έλληνες δεν ξέρουμε τίποτα) εξηγήστε μας πώς γίνεται τα Ελληνικά σας να έχουν μία και μάλιστα βαριά θεσσαλο-μακεδονική προφορά; Όχι πως οι ντοπιολαλιές είναι κακό πράγμα, αντιθέτως, αλλά μάλλον δεν μας είπατε την αλήθεια. Και εκεί που σας άκουσα να λέτε κάτι απίστευτες εκφράσεις, όπως “πλέμπα”, εκεί που μιλήσατε για “συνοθύλεμα” αντί για “συνονθύλευμα”, εκεί που λέτε το φοβερό “πολύ πιο καλύτερα”, και ειδικά εκεί που τα κάνετε όλα αχταρμά με τις απίστευτα παρωχημένες γνώσεις σας για τις τριήρεις όπου ως γνήσιο τέκνο της μεταπολιτευτικής γλωσσικής μεταρρύθμισης είπατε κε Ιστορικέ η τριήρης, της …τριήρης.

Κε Λαγέ σας παρακαλώ να γίνετε …λαγός και να φύγετε μακρυά από την ζωή μας, και κυρίως την σχολή των Ικάρων όπου (υποτίθεται) …”διδάσκετε”, η τεράστια ημιμάθεια, που απλόχερα δείξατε στην μιάμιση ώρα που άντεξα να σας ακούσω, ισοδυναμεί με αγραμματοσύνη, εφ’ όσον δηλώνετε ιστορικός ερευνητής και δάσκαλος. Όσο για σας κύριε Λεκάκη, τελικά το όνομά σας δεν σας αφήνει ν’ αγιάσετε. Να υποθέσω ότι είστε της γνωστής οικογενείας; Ωχ Παναγία μου βόηθα !!! —

Επίσης με θλίψη διαπιστώνει ο κάθε καλοπροαίρετος άνθρωπος ότι οι σημερινοί “νεο-Έλληνες” δεν έχουν καμμία σχέση με τους πανάξιους αρχαίους προγόνους τους. Και αυτό φαίνεται από τον τρόπο που χρησιμοποιούν την ελληνική γλώσσα. Κακή σύνταξη, ατελείς προτάσεις, ασαφή νοήματα, και μία άνευ προηγουμένου ανορθογραφία. Θλίβεται όποιος διαβάζει τα σχόλια με την απαξίωση για κάθε τι ελληνικό και κυρίως γι’ αυτό το πανάρχαιο εργαλείο, την γλώσσα μας, η οποία εκτός από επικοινωνιακό μέσο είναι και κιβωτός παράδοσης καθώς κουβαλάει μέσα της την ιστορία και τον πολιτισμό του ελληνικού έθνους. Αιδώς, καλύτερα να μην γράφετε αν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σωστά την ελληνική γλώσσα.

Σημείωση Ιστολογίου : Το εξαιρετικό άνωθι σχόλιο αναφέρεται στις ανακρίβειες των συμμετεχόντων την εκπομπή, και κατ’ εμέ αποτελεί δείγμα ισχυρό της μαρξιστικής ‘θεώρησης’ όλης της πραγματικότητας δλδ της απουσίας ορθής σκέψης. Ευχαριστώ τον σχολιαστή για τον κόπο του και του εύχομαι Υγεία και Ευδαιμονία.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s